Andreea Craciun Photography

Life is passion

Furtuna de cuvinte

Mi-e dor de linistea din ochiul furtunii,
mi-e dor de tine!
Te rog, linisteste-mi tu furtuna,
reda-mi raza de soare in privire,
inaltul cerului in suflet
si zborul…
da-mi zborul!
Inmoaie-mi aripile in lumina
sa pot zbura neintrerupt spre tine!

P.S. Sper ca observati in fotografie inimioara…

3 responses to “Furtuna de cuvinte

  1. Miscarea de Tineret August 11, 2011 at 12:29 am

    Fiecare observa ce vrea. Eu am observat doar niste nori Cumulus congestus in grad avansat de evolutie. 😛

  2. Glenna N. Petty February 6, 2013 at 6:05 pm

    Zborul spre Istanbul a fost scurt… nici nu am decolat, ca am adormit tun si m-am trezit cand a tras stewardesa de mine sa fiu gata pentru aterizare. Oricum, doar trei ore si ceva de zbor, nu cine stie ce, iar Istanbulul ne-a intampinat cu un cer variabil si doar 10 grade… Frrrrrig, veneam de la 30! Dar despre Istanbul, poate alta data.

Leave a Reply

